BARNSEMESTERS FORUM

Härliga badstränder på västkusten

ÄMNE: Härliga badstränder på västkusten

Härliga badstränder på västkusten 08 dec 2010 12:45 #1

Hej, igen!
Har alltid en sån otrolig beslutsångest när det börjar bli dags att boka semestern.
Har nu pratat med min 3 åriga son om vad han vill göra i sommar, och det är bada och leka på stranden. vi hade då tänkt att hyra en liten campingstuga på en bra camping som har det mesta. Kiosk, lekpark, affär, nån kvällsaktivitet/underhållning samt förstås en suverän strand.
Någon som känner att detta passar in på något ställe som ni känner till????

Sv:Härliga badstränder på västkusten 08 dec 2010 18:33 #2

• marmo
  • Medlem + + + +
Dennis mamma skrev:
Hej, igen!
Har alltid en sån otrolig beslutsångest när det börjar bli dags att boka semestern.
Har nu pratat med min 3 åriga son om vad han vill göra i sommar, och det är bada och leka på stranden. vi hade då tänkt att hyra en liten campingstuga på en bra camping som har det mesta. Kiosk, lekpark, affär, nån kvällsaktivitet/underhållning samt förstås en suverän strand.
Någon som känner att detta passar in på något ställe som ni känner till????

----------------------------------------------
Har ni varit i Karlsborg? (Västergötland) Där finns en fin camping, långgrunt vatten, lekplats tror jag, men är inte säker på hur den ser ut. Lagom stor camping. Nära in till "byn" med affärer, restauranger, göta kanal med båtar, Carlsborgs fästning mm. En superhärlig sommaridyll med lagom mycket folk. Spana in:

www.vastsverige.com/sv/karlsborg/

www.gotakanal.se/sv/Gotakanal/sok/?q=karlsborg

Sv:Härliga badstränder på västkusten 10 dec 2010 14:01 #3

Hm, ja kanske det. men det ligger inte direkt vid kusten va? Händer det något där annars på somrarna, nåt skoj? Några aktiviteter vill man väl kanske ha på kvällskvisten. Ska googla lite. tack snälla för ditt förslag.

Sv:Härliga badstränder på västkusten 10 dec 2010 18:10 #4

• marmo
  • Medlem + + + +
Dennis mamma skrev:
Hm, ja kanske det. men det ligger inte direkt vid kusten va? Händer det något där annars på somrarna, nåt skoj? Några aktiviteter vill man väl kanske ha på kvällskvisten. Ska googla lite. tack snälla för ditt förslag.

Nope inte västkusten men superhärligt i alla fall! Och kanske lite mindre folk och lite billigare.

Sv:Härliga badstränder på västkusten 11 dec 2010 09:28 #5

• england
  • Medlem + +
Hej... om du vill vara säker på att komma till en camping med alla dina önskemål så skulle jag kolla i camping tidningen där finns nästan alla platser (de mindre har ju inte allt iallafall)som har en del att erbjuda med... hoppas det kan vara till hjälp..... MiaB)

Sv:Härliga badstränder på västkusten 12 dec 2010 09:19 #6

Åh, tack det ska jag göra.
  • Sida:
  • 1
  • 2
Dags att skapa sida: 1.13 sekunder

Annons:
  Tävlingar just nu!
Soljakten »
Testa gratis familjenöjen!
Borås Djurpark »
Vinn ett äventyr på Borås Djurpark!